9 Ağustos 2012 Perşembe

Günlük



Ne zamandır bir şey yazasım yok. Gerçi Tumblr’da paylaşımlarda bulunuyorum, oyun olsun başka bir şey olsun… Oturup düşünüp bir şey yazasım yok diyeyim. Bloglar’a 2-3 günde bir bakıyorum. Tumblr’da ise sürekli F5 modundayım. Oysa izlediğim blog sayısı daha fazla.



 Tam şu an canım sade Ruffles çekti. Oysa yemeyeyim diye inat edip almamıştım bugün. Alsam da Lays falan alırdım ama canım Ruffles çekti işte şimdi.



 Erkek arkadaşımla ayrıldık falan. Öyle bir şeyler oldu. Yakın arkadaşımın da erkek arkadaşı ondan ayrıldı. (Askerdeyken kızı arayıp ayrıldı. Oysa, genelde tam tersi olmaz mıydı?) Bu aralar birbirimize günaydınlı, öpüşmeli, saçma sapan mesajlar atıp eğleniyoruz :D



Telefonumun bir özelliğini keşfedip başka ülkelerin de saatlerini ayarladım. Artık saate baktığımda sevdiğim diğer ülkelerde saat kaç diye bakıp "Orada ne yapıyorlardır acaba şimdi?" diye düşünerek eğleniyorum :D



Havalar çok sıcak ama yoğurt soğuk. Demek ki yoğurt yemeliyiz!


Kendime BB Cream aldım. Onun heyecanını yaşadığımı belirtmeden geçemeyeceğim. Gözlemliyorum kendimi, bakalım memnun kalacak mıyım?

Bu kadaaaar ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder