10 Temmuz 2010 Cumartesi

Persona 3 PSP versiyonunun beni üzmek için çıkmış olması!

Evet!

Kendisini Ps2 de oynadığım zamanlar Junpei'nin hastası olmuştum. E, sonuçta yavşak/rahat bir karakter. Nasıl sevemem?

Oyunun PSP versiyonunda, kız karakterle oynayabiliyoruz ve Junpei karakterimizin de Social Link'i var... Hemen koşturdum onun social linkini açtım tabii. Fakat sorun nedir? Junpei bizimle kanka muhabbeti yapıyor! Bize "dude" diyor! Hatta iyice abarttı, oyunun taş karakteri Akihiko için "Bence onunla şansını denemelisin" falan diyor.

Buradan, benim gibi genç bir kızı kırıp, hayalleriyle oynayan oyun yapımcılarına gözyaşlarımı yolluyorum T.T

Gerçi Junpei'yle romantik bir şeyler yaşamamız oyunun gidişatına uymazdı sanırım ama =/

O ZAMAN SOCIAL LINK YAPMAYACAKTINIZ!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder