12 Haziran 2010 Cumartesi

Öndeki Arabayı Takip et!

Bence her insanın hayalinde, bir taksiye binip "Öndeki arabayı takip et!" demek vardır. Böyle bir hayali olmadığında ısrarlı olan insana inanmam!

Geçenlerde odama dolap almak için Koçtaş'a gittim. Ucuza dolap buldum diye sevinirken nakliye ve montajın ek fiyatını hesaba katmamışım. Dolaplar bir anda yalan oluverdi ücretleri duyunca. Sonra evdekilerle konuşuldu falan, Koçtaş'taki kız da taksiyle götürebileceğimiz konusunda bizi ikna edince, dolabı almaya karar verdik.

Aslında bunları taksiyle götürme olayı bambaşka bir macera ama onu anlatmıyorum.

Dolapla birlikte abim bir taksiye bindi. O takside bize yer olmadığı için, ben de dayımla beraber başka bir taksi beklemeye koyuldum. Taksi bulduğumuzda abim gideli epey zaman olmuştu, eve çoktan vardığını düşünüyorduk ama evimizin yanındaki ara sokakta önümüze abimin bindiği taksi çıkıverince fikrimiz değişti tabii.

Dayım evimizi tarif etmek için taksiciye kibarca "Önümüzedeki taksinin gittiği yeri izlerseniz..." dedi. Ben o sırada içimden çığlık çığlığa "ÖNDEKİ TAKSİYİ TAKİP ET!" diye bağırıyordum. Yanımda dayım var, taksici de pek ciddi bir şey diye bunu sesli söyleyemedim tabii... Ama çok feci içimde kalmıştı. Arka koltukta büzüşerek sessiz sessiz "Öndeki taksiyi takip et... ihihi" dedim kendi kendime.

Bir gün... BİR GÜN!!! Yapıcam bunu. Bir taksiye binip, "Öndeki taksiyi/arabayı takip et!" diyeceğim. Belki o gün bunun gibi doğal bir yolla olacak ya da ben sırf bunu söyleyebilmek için bir senaro kurgulayacağım ama bunu yapacağım!

GENÇLİĞİMİ YAŞAYAMADIM LAN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder