2 Haziran 2010 Çarşamba

Bir Anne Kızını Nasıl Rezil Edebilir?

İnsanlar beni ne kadar 16 sansalar da, gayet 22 yaşında bir kızım. Biraz üşengeç, biraz da düzensiz bir bayan olduğumdan, regl dönemlerimi hiç not almam. Bu nedenle her an her yerde başıma hoş olmayan şeyler gelebilir! Ne zaman ki anneme sofrada tuzluğu sağ tarafa değil de sol tarafa koydu diye bir anda bağırmaya başlarsam, "o" günün yaklaştığını anlarım.

Dün annemle birkaç işimizi halletmemiz için Beşiktaş'a gitmiştik. İki gün önce televizyonda gördüğüm bir reklama ağlayacak kadar duygulandığım için, o malum günün yaklaştığını hissetmiştim. Bu nedenle, bir süre sonra durumları kontrol etmek için anneme tuvalete gitmem gerektiğini belirttim. O da beni oradaki bir balıkçıya soktu...

Ben kontrolümü yaptıktan sonra dışarıya çıktığımda annem beni restoranın hemen girişinde bekliyordu. Restoran, Beşiktaş'ta balık satılan yerin hemen yakınlarındaydı. Dışarıda ve içeride çalışanlar ve birkaç müşteri vardı.

Ve annem bana kapının önünden seslendi: "Sifonu falan çektin mi?"

Tekrar ediyorum. Ben 22 yaşındayım. Ve belirtmeliyim ki, evde sifonu çekmeme gibi bir alışkanlığım falan da yoktur. Yani annemin o an bunu söylemesini gerektirecek belirli bir nedeni yoktu.

O an ne yapacağımı bilemedim ve gülemseyerek "Ay anne 10 yaşında çocuk muyum ben? 22 yaşındayım. Sen de yani... Soruya bak" dedim. Annem de "Ne bileyim ben." dedi. Kadın ne yaptığından ve neden yaptığından habersiz!

Şu an hâlâ bunu yazarken yüzüm kızarıyor. Oradaki tüm çalışanlar ve müşteriler VE yoldan geçen insanlar eminim bunu duymuşlardır.

Siz siz olun, annenizle dışarıya çıkmayın.

2 yorum: