9 Haziran 2010 Çarşamba

Persona 4 ve Gerçek Hayat

Başlık biraz garip ama diyecek başka bir şey bulamadım.

Persona 4'ü oynamaya başladığım zaman, bir hafta sonra gece yarısına 20 dakika kala yağmur yağmaya başlaması beni çok heyecanlandırmıştı...

Persona 4'te, yağmurlu havalarda, gece yarısı, kapalı olan bir televizyona bakıldığı zaman, televizyonda bir şeyler görülüyor.

Yaz ayında durduk yere yağan bu yağmurdan dolayı çok heyecanlanmıştım ben! Zaten çabuk heyecanlanan, izlediğim, oynadığım şeylerden hemen etkilenen bir insanım. Bunun altında özel nedenler aramıştım!

Şimdi de tarih 09.06.2010. Geçen haftasonundan beri durmak bilmeyen bir yağmur var. Persona 4'te, birkaç gün devam eden yağmurdan sonra çıkan sisle beraber aksiyonlar kopuyor.

Sis çıkmasını tabii ki beklemiyordum. Durmaksızın yağan yağmur bile bana yetiyordu. Her akşam gece yarısı televizyonun boş ekranına bakıp durdum.

Sonra dün gece yağmur kesildi... Biraz üzülmüştüm ama yine de hevesimi aldığımdan dolayı canımı pek sıkmamaya çalıştım. Sonuçta bu oyunu oynadığım dönem böyle bir şey yaşamak benim için çok önemliydi. Sonra dün akşam annemin yanına, salona gittim. Evdeki tadilattan dolayı salonumuzun perdeleri takılı olmadığı için dışarıyı olduğu gibi görebiliyordum...

Ve dışarıda sis vardı!!!

Birkaç gün durmadan yağan yağmurun ardından, gece sis çıkmıştı!

Sevinçten ne yapacağımı bilemedim. Bu, benim için çok güzel bir rastlantı ^.^

Ya da değil... *gerilimli müzik*

Belki de yağmurlu gecelerde televizyon ekranına baktığımda bir şeyler gördüm. O özel kanal açıldı belki de... ve bunu herkesten saklıyorum.

Kim bilir?

Bence Persona 4 gayet gerçek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder